FAQ


FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania:


Dlaczego strona aleperfumeria.pl wygląda inaczej i co ma wspólnego z parfumcompany.pl ?

Firma Parfum Company Sp. z o.o. S.K.A jest właścicielem sklepu stacjonarnego, internetowego oraz samej marki aleperfumeria.pl. Połączyliśmy dwa sklepy internetowe (parfumcompany.pl i aleperfumeria.pl) w jeden, który jest sprawniejszy, szybszy i lepiej zaopatrzony. Aleperfumeria.pl zmieniając szatę graficzną stała się naszym jedynym sklepem detalicznym.


Dlaczego strona parfumcompany.pl nie wygląda już jak sklep, którym wcześniej była?

Pod domeną parfumcompany.pl znajduje się teraz strona informacyjna. Można z niej przejść na panel przeznaczony dla naszych klientów hurtowych lub na sklep detaliczny aleperfumeria.pl.


Co jeżeli miałem wcześniej konto w sklepie parfumcompany.pl?

Firma Parfum Company Sp. z o.o. S.K.A. jest właścicielem obu domen (parfumcompany.pl oraz aleperfumeria.pl). Po połączeniu sklepów wszystkie dane naszych klientów zostały zachowane. Oznacza to, że każdy kto miał założone konto w sklepie parfumcompany.pl może bez problemu korzystać z niego pod domeną aleperfumeria.pl. Nie zmieniły się zasady logowania ani hasła, które użytkownicy sami nadali. Wszelkie dane naszych klientów są bezpieczne, chronione i oczywiście zgłoszone do Generalnego Inspektora Danych Osobowych.


Czy moje konto ze „starej” strony aleperfumeria.pl jest dalej aktywne?

Tak. Konta założone na poprzedniej stronie aleperfumerii są aktywne. Loginy i hasła pozostały bez zmian. Punkty lojalnościowe będą mogli Państwo wykorzystać je przy pierwszym zakupie w nowym sklepie. Zniżki będą naliczane ręcznie podczas realizacji zamówienia. O udzielonej zniżce będą informowani Państwo drogą mailową. W przypadku przedpłaty prosimy wstrzymać się z przelewem do momentu aż dostaną Pańswto informację o udzielonym rabacie. W razie pytań zachęcamy do kontaktu.


Czy muszę zakładać konto, by dokonać zakupów w sklepie?

Odpowiedź zależy od wyboru klienta. Nie ma obowiązku rejestracji w naszym sklepie. Proszę jednak pamiętać, że złożenie zamówienia nie jest możliwe bez akceptacji regulaminu sklepu.

Warto jednak przemyśleć decyzję – zarejestrowani klienci będą mieli szanse na udział w konkursach, promocjach spejalnych i programach lojalnościowych.


Jakie opcje dostawy mam do wyboru?

Dla bezpieczeństwa dostaw wszystkie paczki ubezpieczamy. Korzystamy z firmy kurierskiej „Siódemka”. Dajemy też możliwość odbioru osobistego w naszym sklepie w Domach Mody MODO przy ul. Łopuszańskiej 22 w Warszawie - lokal C08.


Jaki jest koszt wysyłki?

przesyłka z przedpłatą na konto bankowe – 12zł

przesyłka w opcji za pobraniem – 15zł

Niezależnie od ilości zamawianych produktów koszt wysyłki naliczany jest tylko raz.


Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia zależy od dostępności zamówionych produktów w naszym sklepie oraz od wybranego przez Państwa sposobu płatności. Ponieważ posiadamy własne magazyny czas na skompletowanie zamówienia nie powinien przekraczać 2 dni roboczych. Przesyłka jest dostarczana przez firmę kurierską następnego dnia roboczego (licząc od momentu nadania). W przypadku przedpłat przelewem wysyłka jest nadawana dopiero po zaksięgowaniu wpłaty klienta. O tym, że wysyłka została nadana kleint jest informowany drogą mailową.


Czy można zamówić towar, który nie jest dostępny albo taki, którego nie można nigdzie spotkać?

Oczywiście, w tym celu prosimy skierować do nas maila z zapytaniem. Wskazówki znajdziecie Państwo w zakładce „Kontakt”.


Czym różnią się flakony od produktów?

„Flakony” różnią się od produktów mających oryginalne opakowanie tym, że posiadają opakowanie zastępcze, tekturowe w kolorze białym lub szarym, bądź nie posiadają opakowania. Najczęściej nie są zafoliowane i bardzo często nie posiadają korka. Szklane flakoniki perfum niczym nie różnią się od tych w oryginalnym opakowaniu. Składy i zapachy perfum we flakonie, jak i w produkcie są identyczne.


Czy flakony są mocniejsze od produktów?

Z naszego wieloletniego doświadczenia na 100% nie! Proszę sobie wyobrazić sytuację, gdzie ktoś wypróbowuje flakon „mocniejszy” a potem sięga po zapakowany produkt, po czym napotyka na różnicę w zapachu. Reklamacjom, gdziekolwiek kto by nie kupił, nie byłoby końca…


Czy sprzedawane przez Państwa perfumy są oryginalne?

Tak, sprzedajemy wyłącznie oryginalne produkty. Jesteśmy rzetelną firmą, znaną i działającą na rynku od wielu lat. Zaopatrujemy się w towar tylko u rzetelnych i sprawdzonych dostawców, z którymi współpracujemy latami.


Jaką mam gwarancję, że sprzedają Państwo oryginalne perfumy?

Fakt, iż posiadamy 100% pozytywnych komentarzy na Allegro jest gwarancją tego, że sprzedajemy tylko oryginalne produkty, zapraszamy do lektury komentarzy naszych klientów, które najlepiej świadczą o naszej rzetelności i oryginalności sprzedawanych produktów.


Dlaczego nie czuję zapachu perfum albo na kimś innym pachną one inaczej? 

Odbieranie zapachu jest bardzo subiektywne, każdy z nas jest wrażliwy na inne nuty, do niektórych zapachów przyzwyczajamy się bardzo szybko i po prostu przestajemy je po chwili zauważać. To, że nie czujemy perfum na sobie jest bardzo dobrym znakiem ponieważ oznacza to, że idealne one do nas pasują. Chodzi o to, żeby nasze perfumy czuły osoby z naszego otoczenia, a nie my sami. Choć w przypadku perfum, które są zwyczajnie mocne, intensywne, nie sposób będzie nie czuć ich na własnej skórze. Więcej na ten temat można przeczytać w naszych "Pachnących poradach"...


Czy perfumy są zapakowane w oryginalne, zafoliowane pudełko?

Tak, jeżeli nie są sprzedawane w wersji „flakon”. Należy jednak pamiętać o tym, że nie wszyscy producenci foliują swoje produkty ale jest to rzadko spotykane. W naszym sklepie zdarzają się takie produkty.    


Dlaczego w rzeczywistości perfumy mają inny kolor niż na zdjęciu?

Zdjęcia przedmiotów, które są wystawione w naszym sklepie mogą się różnić kolorem. Jest to spowodowane tym, że często zdjęcie, które wstawiamy na naszą stronę lub Allegro jest grafiką, której kolor jest bardziej wyrazisty, nasycony. Dużą rolę gra tu też światło padające na flakon perfum w momencie robienia zdjęcia. Bardzo duży wpływ na kolor samej wody we flakonie szklanym ma jego odcień w dziennym świetle oraz w wieczorowym sztucznym.


Czy jest możliwa przesyłka pocztą?

Nie mamy podpisanej umowy z Pocztą Polską, przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej „Siódemka”.


Co oznaczają skróty EDT, EDP?

Skróty oznaczają czym faktycznie jest kupowany produkt. Nazwa „perfumy” jest w języku polskim potocznie stosowana dla wszystkich pachnących wód. Faktycznie rozróżniamy ich kilka rodzajów w zależności od procentowej zawartości substancji zapachowych. Więcej na ten temat można przeczytać w naszych "Pachnących poradach"...


Co oznaczają skróty używane w nazwach w sklepie, np. set, bl, asg, asb, sg, pouch, keyring, pendant, bag, towel, bougie itp.?

SET - zestaw produktów, w opakowaniu zbiorczym, często ozdobnym lub w limitowanej serii. Skład każdego zestawu jest dokładnie opisany a wszystkie produkty pochodzą z jednej linii zapachowej

BL - body lotion, balsam do ciała

ASG - after shave gel, żel po goleniu

ASB - after shave balm, balsam po goleniu

MINI - do zestawu dołączona miniaturka produktu

SG - shower gel, żel pod prysznic

POUCH – kosmetyczka

KEYRING – breloczek na klucze

PENDANT – wisiorek/zawieszka/breloczek

BAG – kosmetyczka, mini torebka

TOWEL – ręcznik

BOUGIE - świeczka