Zwrot towaru / odstąpienie od umowy

Jeśli kupili Państwo niewłaściwy produkt, bez obaw, w naszej perfumerii możliwe jest odstąpienie od umowy i rezygnacja z zakupionego produktu w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od daty jego otrzymania. W tym celu należy wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy:

1. W formie pisemnej na adres:

Aleperfumeria

Centrum Łopuszańska 22 lokal C08

Ul. Łopuszańska 22

02-220 Warszawa

2. W formie elektronicznej na adres:

sklep@aleperfumeria.pl

Zaleca się podanie przez Klienta w odstąpieniu od umowy poniższych informacji lub skorzystania z gotowego formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać TUTAJ.

1. Informacji o jednoznacznej decyzji odstąpienia od umowy;

2. Daty wejścia w posiadanie produktu;

3. Danych kontaktowych osoby odstępującej od umowy – ułatwi to i przyspieszy procedurę zwrotu.

Zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odebrania przez nas produktu.

Klient, który korzysta z uprawnienia z tytułu odstąpienia od umowy, jest obowiązany dostarczyć produkt na swój koszt na adres: Aleperfumeria, Centrum Łopuszańska 22 lokal C08, ul. Łopuszańska 22, 02-220 Warszawa.

Prosimy o staranne zabezpieczenie reklamowanego produktu, by nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu i dołączenie do niego formularza odstąpienia od umowy oraz paragonu (jeśli są jeszcze Państwo w jego posiadaniu).

UWAGA!

Warunkiem jest zwrot produktu w stanie nienaruszonym –tzn. produkt musi spełniać następujące wymagania: musi być nieużywany oraz zapakowany oryginalnie (dotyczy to produktów, które posiadają zafoliowane opakowanie). Ze względów higienicznych nie przyjmujemy zwrotów produktów kosmetycznych takich jak: szminek, błyszczyków, tuszy do rzęs, kremów, balsamów, dezodorantów itp.

Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść Konsument:

1.Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy produktu inny niż najtańszy, zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów;

2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu;

3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. Konsument ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym.

Więcej informacji na temat odstąpienia od umowy znajduje się w naszym regulaminie (punkt 8), który jest dostępny TUTAJ.

Zapraszamy również do kontaktu przez formularz TUTAJ.

 formularz odstąpienia od umowy