Zwrot towaru / odstąpienie od umowy
Jeśli kupili Państwo niewłaściwy produkt, bez obaw, w naszej perfumerii możliwe jest odstąpienie od umowy i rezygnacja z zakupionego produktu w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od daty jego otrzymania. W tym celu należy wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy:
1. W formie pisemnej na adres:
Aleperfumeria
Centrum Łopuszańska 22 lokal C08
Ul. Łopuszańska 22
02-220 Warszawa
2. W formie elektronicznej na adres:
sklep@aleperfumeria.pl
Zaleca się podanie przez Klienta w odstąpieniu od umowy poniższych informacji lub skorzystania z gotowego formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać TUTAJ.
1. Informacji o jednoznacznej decyzji odstąpienia od umowy;
2. Daty wejścia w posiadanie produktu;
3. Danych kontaktowych osoby odstępującej od umowy – ułatwi to i przyspieszy procedurę zwrotu.
Zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odebrania przez nas produktu.
Klient, który korzysta z uprawnienia z tytułu odstąpienia od umowy, jest obowiązany dostarczyć produkt na swój koszt na adres: Aleperfumeria, Centrum Łopuszańska 22 lokal C08, ul. Łopuszańska 22, 02-220 Warszawa.
Prosimy o staranne zabezpieczenie reklamowanego produktu, by nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu i dołączenie do niego formularza odstąpienia od umowy oraz paragonu (jeśli są jeszcze Państwo w jego posiadaniu).
UWAGA!
Warunkiem jest zwrot produktu w stanie nienaruszonym –tzn. produkt musi spełniać następujące wymagania: musi być nieużywany oraz zapakowany oryginalnie (dotyczy to produktów, które posiadają zafoliowane opakowanie). Ze względów higienicznych nie przyjmujemy zwrotów produktów kosmetycznych takich jak: szminek, błyszczyków, tuszy do rzęs, kremów, balsamów, dezodorantów itp.
Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść Konsument:
1.Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy produktu inny niż najtańszy, zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów;
2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu;
3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. Konsument ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym.
Więcej informacji na temat odstąpienia od umowy znajduje się w naszym regulaminie (punkt 8), który jest dostępny TUTAJ.
Zapraszamy również do kontaktu przez formularz TUTAJ.